2014年5月11日 星期日

變臉

小肥貓係一隻唔怕生、好痴人既貓貓,鍾意挨住人坐,鍾意俾人摸。我自細愛狗,對貓好感卻一般,未認識小肥貓之前,完全想像唔到貓既性格可以咁似狗狗,咁可愛可親!
不過貓始終係貓,總有高傲自我唔服從既一面,小肥貓都唔例外。今次要爆既就係佢舜間變臉既奇技。

小肥貓明明鍾意俾人摸,主人坐梳化佢一定馬上跳上黎挨挨撞撞討摸,到主人摸佢啦,一邊摸一邊仲明明聽到佢冧到爆既咕嚕聲,點知突然擰轉面就要咬主人隻手,有時係做下樣咬,有時卻真係咬得幾大力幾認真下!

梳毛果陣又係咁,小肥貓明明好鍾意主人同佢梳毛,一見主人拎把梳出黎就好乖好主動埋位,邊梳邊享受地又挨又典咁,但突然間唔知佢邊忽傻左,定係主人唔覺意掂到佢身上邊忽禁地,突然佢又會出口加出手。主人避開之後繼續幫佢梳,佢又好似乜事都無發生過繼續咕,繼續用頭仔大力撞主人,然後又突然再咬/爪過!當第三次變臉,主人只好無趣地收梳退下!

口講無憑,有相為證!早兩日小肥貓入房瞓,佢仍然鍾意枕住主人隻手,以前枕得好定,果晚枕左一陣就變臉。

開頭好乖:







突然捉住主人手就咬:







主人喝止小肥貓,佢亦知機停口。

呢個就係佢俾主人話完既樣啦:



第二晚主人再俾小肥貓入房,睡前主人習慣睇陣書,小肥貓挨住主人:



望到咁可愛既背影,主人忍唔住伸手去摸:



摸一陣佢又想變臉啦:



今次主人先發制貓作出警告,小肥貓唔敢放肆啦!



唔知有無BLOG友可以解讀小肥貓既變臉行為?你地既貓貓又會唔會有咁既情況?


題外話,響FACEBOOK DOWNLOAD左張講貓咪瞓覺位置既圖:



以前小肥貓鍾意瞓床尾,慢慢同佢瞓多左之後,佢既位置亦越移越上,宜家會先瞓響我枕邊,瞓到咁上下先換位,有時去返床尾,有時會挨響我腰旁。試過有朝小肥貓叫我起身,響我身上踩來踩去我都扮瞓唔理佢,無奈之下佢竟然坐左上我枕頭,用肚腩暖住我頭頂!

雖然同貓瞓有時幾辛苦,手會痺(佢枕住我唔捨得抽返出黎),身會硬(唔敢轉身怕整到挨住我瞓既小肥貓),又瞓得唔好(半夜會醒然後望下佢響邊),不過呢d辛苦都係甜既,再多都唔怕!







14 則留言:

  1. 我家天師仔都會,明明摸肚肚好舒服,都會咬人、腳young young人

    回覆刪除
    回覆
    1. 天師仔都係咁? 我感覺佢同charco仔都係任攪唔嬲添, 因為見阿姐成日整古佢地, 哈哈~~

      刪除
    2. 天師仔可以摸,Charco仔唔得,摸多幾下都會咬人,仲係要狠狠咁咬,依家越大個仔就好啲,可以摸耐少少,但見佢一想咬人就要收手

      刪除
  2. same here
    all cats are alike except my B頭

    回覆刪除
  3. 我認為是貓貓太興奮、開心, 情不自禁咬人

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都有咁諗, 但太興奮就咬人, 咁我俾唔俾佢咁興奮好呢? :p

      刪除
  4. 我家衰妹都係咁, 成日摸摸下就攬住人隻手黎咬~我直頭喝止唔到佢>.<

    回覆刪除
  5. 哈....天下貓貓一樣...我家呢雞又係咁...R R 下扭頭就咬過黎

    回覆刪除
  6. 網誌管理員已經移除這則留言。

    回覆刪除
  7. 呵呵貓地係咁嫁,東山飄雨西山晴,一陣好馴一陣變猛獸XDDD
    唉,我阿夢....連睡房都唔入,唔好講話佢瞓在邊個位置....
    佢小時候,老公唔鐘意佢入房,話到明唔準佢上床...我就唔俾佢入睡房幾次
    之後老公開始鐘意佢,但是就算抱佢上床,佢都唔會上床瞓 lu..

    回覆刪除