2009年5月27日 星期三

肥貓禁地(三)





第三個小肥貓禁地係睡房, 呢度初頭並唔係禁地黎架, 係自從小肥貓被誤診有梨型蟲, 我要縮減佢既活動範圍先唔俾佢入. 不過後來知道唔關生蟲事, 睡房都冇即時解封, 因為呢間房已經變成全屋最亂既地方, 原本放響廳既公仔, 擺設, cushions, 加埋平時懶得執拾既雜物統統搬晒入去...... 除左張床同旁邊少少位之外, 己經冇地方俾人同貓落腳!

唔俾小肥貓入就要成日關住度門, 早排回南天空氣潮濕, 睡房成日有陣UP, 牆身仲開始有少少發霉添!! 結果, 為左通風起見, 第三個禁地又同前兩個一樣, 變為局部時間解封, 小肥貓有多個地方逛下啦!

小肥貓好鍾意伏響床尾位:









好偶然會響床頭:







我見佢乖乖地定定地, 會由得佢攤抖耐D, 但如果搞搞震, 無得留底架啦! 不過小肥貓通常好乖, 想曳曳時我大聲D叫下佢, 佢就唔敢亂黎!

有時我好攰入房小睡, 佢會入埋黎陪我, 仲鍾意瞓響我對腳上面添:







雖然我都好享受有佢陪住瞓下覺, 但夜晚瞓覺就一定唔會預佢, 一來佢瞓床尾我同老公怕一下唔覺意踢左佢落床, 二來佢會行出行入, 出去時好靜, 入黎就會好有禮貌咁同你打招呼, 半夜三更會俾佢嚇醒! 反而佢自己響廳瞓就仲安靜, 大家都有安樂覺瞓!



溫馨小插曲:

老公唔太鍾意俾小肥貓入睡房, 怕成床都係貓毛, 佢呢頭去完廁所果頭跳上床好唔衛生, 所以通常老公唔響屋企我先俾小肥貓入房.

有次老公響度, 我入房時小肥貓竄入左去, 過左一陣仲未出黎, 我怕驚動老公, 諗住開零食罐會引到小肥貓出黎, 點知都係俾醒目老公注意到. 老公: 你仲俾野佢食? 喝佢出黎咪得囉! 然後非常正氣凜然咁行入房! 我想像到小肥貓急急腳飛機耳咁行出黎個樣, 但結果卻出乎意料之外!

肥貓一見老公行入房, 就發出左一聲又長, 又開心又嗲既叫聲, 我離遠聽到都即刻冧晒~   結果小肥貓不單只冇俾人趕出黎, 仲有人坐埋佢旁邊摸佢, 問佢係咪坐得好舒服添!!

沒有留言:

張貼留言