2008年10月31日 星期五

靈異照片

早排拍到輯"靈異照片", 趁Halloween放上黎應下節:





似唔似呢隻? ---->

老公同我都唔鍾意影相, 屋企只得一部普通數碼相機看下門口, 我地冇耐性慢慢研究function, 研究點先拍得靚, 小肥貓又唔會坐定定俾我地影, 於是我地就經常影到d矇查查既作品啦!

後尾我發覺先拍video, 再由video cut相效果好d, 今次輯相都係用呢個方法, 不過可能小肥貓動作太快, 部相機又唔夠PRO, 所以點cut都依然有靈異效果!

當時小肥貓玩緊毛毛老鼠, 佢一有得玩就好瘋狂架啦, 仲好有策略咁款, 有時離遠(或近距離)監視獵物:



















有時凌空撲撃: 



咬住左隻老鼠, 都仲要又撲又抓, 擔來擔去:












宜家我盡量每日抽半個鐘同佢玩, 有時玩毛毛捧, 有時玩老鼠或者波波, 希望佢保持身手敏捷同活力, 千祈唔好越來越肥呢!!

9 則留言:


  1. HAPPY HALLOWEEN
    he loves his new home finally...

    回覆刪除
  2. 肥貓仔好活潑呢~

    回覆刪除
  3. 牛牛米米の有個貓天地2008年11月5日 上午10:00

    果然"鬼影"味十足呀

    回覆刪除
  4. 每日半小時做運動,我都唔得呢!咪衰懶散囉!

    回覆刪除
  5. 哈哈,好應節喎

    回覆刪除
  6.  Love meow meow carrying their toys in their mouth running around the house

    回覆刪除
  7. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

    回覆刪除
  8. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

    回覆刪除
  9. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

    回覆刪除