2008年10月30日 星期四

鬥智鬥力

上星期小肥貓又睇左次醫生, 佢d寄生蟲(梨形蟲)未清晒呀!  醫生開左藥, 好彩今次得三粒, 一粒姑娘幫我餵左, 兩粒之後兩日餵!

上一篇blog提到餵藥慘況, 有blog友介紹pill pocket, 仲教我邊度有得買, 老公專程去搵可惜店員話冇晒貨啦, 美國亦冇再出口, 佢推介左另一款:





呢款小食都幾易用, "筆"少少好似搓湯丸咁包住粒藥, 就可以當零食餵貓貓. 我驚包成粒藥味道太濃小肥貓會吐返出黎, 將藥丸掰開幾份包成幾粒:









我先餵一粒俾佢試下, 佢諗都冇諗就食左, 食完仲lam lam 脷好似唔夠喉咁款, 我馬上餵埋其餘果d, 佢都好快食完. 我同老公好興奮, 以為終於一天光晒!

到第二日餵最後一次藥, 我照舊搓左幾粒"湯丸", 諗住小肥貓又會好順攤食晒, 點知今次佢聞兩下就走, 我tum極佢都唔肯食, 痴d貓糧上去都唔吼!

最後我同老公決定用"粗暴法", 我地唔敢怠慢, 跟足video準備定大毛巾, 零食同藥丸! 先用零食引小肥貓上枱, 老公捉實佢我就包毛巾, 然後快快手咁餵! 謝天謝地成個過程都好順利, 係我餵完之後手震o者~

好簡單既餵藥工作, 唔知點解到我手上就變得好艱辛, 要同小肥貓鬥智鬥力, 試過得既方法原來又唔係次次得, 以為佢為食又傻更更好易呃原來有時又幾醒!

今次都要讚下老公先! 老公一直反對我將藥丸掰咁多份, 怕小肥貓食兩粒就唔肯食, 但我唔想藥味太濃佢食得辛苦, 仲駁咀話小肥貓實肯食添(第一次佢真係食晒丫嘛!) 後來要用"粗暴法", 我好後悔冇聽老公話呀, 望住掰到碎晒既藥丸, 簡直覺得係自作孽呢! 後尾只能死死地氣將碎藥丸重新組合, 搓成兩粒"湯丸", 辛苦小肥貓吞多一次囉~







出呢個blog既時候, 小肥貓已經食第三round藥啦, d蟲仲係未清晒, 好在今次只須餵藥水, 溝濕糧佢肯食咋!

唉~~ 點解梨形蟲咁難好架? 梨形蟲呀梨形蟲~~~ 拜託你唔好再纏住小肥貓啦!!!

沒有留言:

張貼留言