2008年10月12日 星期日

餵藥傷感情

小肥貓食完藥已經一個星期啦!! 諗返餵藥果排真係好辛苦!

佢要食兩種藥, 藥丸每次半粒一日兩次, 藥水每次1.2ml亦係一日兩次. 佢肯食藥水溝濕糧(溝乾糧唔食), 對藥丸就十分抗拒, 磨粉溝濕糧落少少都ok, 落多d就唔肯食, 溝奶, 夾麵包都俾佢拆穿! 

我上過討論區搵資料, 又問過朋友意見, 都建議直接餵藥落口, 不過呢個係我最唔想用既方法, 太粗暴啦! 唔大力捉唔實隻肥貓, 大力又怕"鍊"鬼死佢! 我狼死佢亦唔弱, 反抗時抓到我滿手傷痕!  傷都算喇, 餵到唔緊要, 最弊卻唔一定餵得成! 餵完見佢搏命想嘔返粒藥出黎, 噴到成地口水個樣, 又會鄧佢辛苦, 覺得好心痛!

果幾日我同小肥貓關係非常差, 我為佢好餵佢食藥佢不但唔領情, 仲抓到我傷晒, 我真係有d嬲(雖然知道唔怪得佢). 有次佢餓得濟偷食麵包我仲好大力教訓佢添. 另一方面佢亦驚左我, 見我行近就縮, 我摸佢又會避! 後期我唔想再同佢衝突, 都係溝糧算數, 情願溝少d餵多幾餐, 唔使大家咁慘!

我響度諗, 如果有人提供專業寵物餵藥服務就好啦, 唔使自己煩. 同唔少朋友寧可花錢請補習老師, 都唔想自己教子女功課免傷和氣一樣!

食完一星期藥, 捱完一星期冇啖好食, 我同老公都覺得小肥貓瘦左, 有客人都係咁講, 但亦有客人話佢肥左喎, 究竟佢係肥左定瘦左呢?

食藥前:




食藥後:




企起身睇得清楚d:



小肥貓重5.5kg, 醫生話最好減少少喎~

仲有偷食麵包罪證:



三個包都俾佢咬過, 真係要教下佢table manners至得!

沒有留言:

張貼留言